2 Mayıs 2014 Cuma

LOREAL PARIS PERFECT CLEAN PEELİNG

Herkese merhaba :)
   Çook uzun zamandır nerdeyse her sabah ve akşam almak üzere günde iki kere kullandığım bir ürün oldu kendisi.
  O kadar çok kullanıyorum ki kendisi 10 güne kalmaz bitenler kutusuna gider:) 
Ürün 150 ml ama siz sabah akşam her gün kullansanız dahi sizi çok uzun süre  idare eder. Çünkü minicik bir damlası tüm yüzünüze yeterli oluyor.
    Ortadaki pedin (cleanpod)üzerine döküp yavaş yavaş göz çevresi hariç tüm yüzünüze masaj yaparak uyguluyorsunuz.
   Ben bu işleme 1-2 dk kadar devam ediyorum daha sonrasında yüzümü ılık suyla duruluyorum.
     Sonrasında verdiği his gayet güzel pırıl pırıl capcanlı yüzünüzü ellediğinizde pürüzsüz bir ten oluyor.
 Lakin bu his ve görüntü geçici :) Keşke kalıcı olsa :)

   İçinde minicik taneleri var bu taneler yüzünüzü tahriş etmeden cilde masaj yapıyor. Tabi ki cilde zarar vermemesinin büyük bi sebebi de cleanpod. Çünkü yumuşak ve esnek kılları sayesinde tanecikleri hissetmiyorsunuz bile. Ayrıca kokusuna değinecek olursak güzel bir kayısı kokusuna sahip misler gibi kokuyor insanı ferahlatıyor.

      Ben kullandığım süre boyunca kısa sürelide olsa verdiği hissi beğendim ve cildimi şımarttım :)
 Sizde cildinizi şımartmak istiyorsanız mutlaka alın ve deneyin:)
    Aranızda bu ürünü kullanıp memnun kalan yada memnun kalmayan var mı ?
             Sizlerin yorumu nedir?
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder