8 Mayıs 2014 Perşembe

BIODERMA HYDRABIO MILKY CLEANSER


Herkese merhaba :)
Bugün hiç ama hiç sevmediğim bana göre biodermaya yakışmayacak bir üründen bahsetmek istiyorum...
    İlk önce biodermanın açıkmalasını yazıcak olursam ;

Nemsiz ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici ve makyaj çıkarıcı süt.

  Özellikleri:
      Hydrabio cilt temizleme sütü aquagenium patenti içeren ilk nemlendirici ve temizleyici ürün olup nemsiz ve hassas ciltler için nemlendirici temizlik ve makyaj temizleme işlevini gerçekleştirir.Bir bioderma yeniliği olan bu patentli biyololjik kompleks cildin su tutma kapasitesinin arttırılmasına yardımcı olur.
     Cildin alt ve üst katmanlarını nemlendirerek,cilt yüzeyinin nemli kalmasını sağlar.Uzun süreli nemlendirme etkisi ile cildi rahatlatır, cildin esneklik ve parlaklığının yeniden kazandırılmasına destek olur.Akışkan yapısı ve süt formu sayesinde  tazelik ve yumuşaklık hissi verir.Mükemmel göz çevresi ve cilt toleransına sahiptir.Komedojenik değildir

       İyi güzel anlatılmışta ben bu üründen nefret ettim resmen...Cilt makyajını tamam güzel temizliyor ama zaten benim cilt makyajımda ne var ki sadece bi bb krem var o kadar...

    Göz makyajını temizleme konusunda ise tam bir faciaydı benim için...Makyajı düzgün çıkarmıyordu bulaştırıyordu.Rimeli ve eyelinerı kirpik diplerinde biriktirme yapıyordu ve üzerinden ne kadar geçerseniz geçin temizlemiyordu kirpik dipleri siyah siyah duruyordu ancak yüz temizleme jeliyle arınıyordu makyaj... 
   Ve gözleride yakması ayrı bir işkenceydi.Ayrıca makyajı düzgün çıkarmadığı için defalarca üstünden geçiyordum ve bundan dolayı göz çevrem kıpkırmızı olup yanma yapıyordu...
   Anlayacağınız gözünün içini yakması ayrı dışını yakması ayrı bu ürünse ayrı dert oldu bana...
   Nefret ettim resmen. Neyseki bitti kurtuldum ama bir daha asla almam. Biodermadan böyle bir ürün çıkmasınada şaşırdım açıkçası .
     Aranızda bu ürünü kullanan var mı ?
    Varsa lütfen yazın yorumlarınızı çok merak ediyorum :)
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder