26 Mayıs 2014 Pazartesi

Loreal paris revitalift göz kremi

 Herkese merhaba !
  Bugün loreal paris'ten revitalift göz kremi hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Krem yanlış hatırlamıyorsam 40 yaş üstüydü  kutusunu attığım için hatırlayamadım:)Bu yaşa gelmeme daha çook var lakin kırışmadan sarkmadan önlem alsam daha iyi olur diye düşünerek atmıştım sepete :) Bu arada yaşım 26 :) 27 ye bi kaç ay kaldı :) Krem kırışıklık karşıtı -sıkılaştırıcı özelliğe sahip.

Yapısı fotoğrafta pek belli olmasada ne çok katı nede çok sıvı.Yapısından dolayı çok az bir miktar yetiyor.Zira ben bu kremi 4.5 ay kullandım.(bittiği gibi yazısını yazıyorum) Yaş itibariyle daha ileri yaşlara uygun bi krem olmasına rağmen göz çevremde herhangi bir alerjiye kızarıklığa yada şişliğe vs sebep olmadı.Kullandığım süre boyunca nemlendirmesinden gayet memnun kaldım.Kırışıklık ve sıkılaştırma hakkında bir şey diyemeyeceğim çünkü simdilik bunlarla ilgili bir sorunum yok :)
  Aranızda bu kremi kullanıp memnun kalan yada memnun kalmayan var mı ?
  Yorumlarınızı beklerim ...
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder