6 Mayıs 2014 Salı

Lee stafford kırılma karşıtı saç açıcı sprey


Herkese merhaba :)

  Saçlarımı 10 ay önce kısacık kestirmiştim ve saç açıcı spreylere uzun süre ara vermiştim.Saçlarım uzadıkça saç tellerine zarar vermeden açmak güçleşti tabi birde saçlarımı açınca bu dahada zor olmaya başladı...Bende daha fazla zaman kaybetmeden saç açıcılara dönmeye karar verdim..
    Önceden kullandıklarımın aksine bu sefer lee stafford markasını denemek istedim. 
  Fotoğrafını çekmeyi unuttum lakin arkasında esprili hoş bir şekilde bir açıklama yapmışlar :)
Merak edenler için, İşte açıklaması :

    Lee stafford kırılma karşıtı saç açıcı sprey -işlem görmüş dolaşık saçlar

Bu hafif nemlendirici sprey saçtaki dolaşıklığı açarak taramayı çocuk oyuncağı haline getirir.Hasarlı,kırılmış ve işlem  görmüş saç,yıkama veya yüzme sonrası  sizi karmakarışık düğümlerle baş başa bırakabilir.Bu hafif nemlendirici sprey kuş yuvasına dönmüş karışıklığın çözülmesine yardım eder.Düğümlere elvada deyin.
     
      
              Ürün 150 ml. Kokusunu ismini hatırlayamadığım bir parfümün kokusuna benzetiyorum ama düşün düşün bulamadım :) Çok güzel kokuyor ve uzun süre bu koku burnunuza geliyor. Saçları güzel bir şekilde açmasıda cabası :)
    Benim severek kullandığım bir ürün oldu. Aranızda kullan var mı ? 
Sizin yorumunuz nedir sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder