2 Kasım 2014 Pazar

Vichy Aqualia Thermal Nemlendiricisi






Herkese merhaba!
Vichyden ikinci kez aldığım kofrenin içinden çıkan bu 15 ml'lik kremde bitmeye yüz tutmuşken  bahsetmezsem olmazdı.
  Benim kullandığım karma ve normal citler için olanıydı.

Krem losyon gibi oldukça hafif yapılı olmasına rağmen nemlendirmesi uzun saatler sürüyor ve cildinizi yumuşacık yapıyor. Yüzünüz daha berrak ve canlı duruyor. Bazı yoğun nemlendirmeli kremler bende parlama yapıyor ama bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım.

Ürünün açıklamasında paraben içermediğini ve 15 yararlı mineralce zengin vichy termal spa suyu'nun gücünü yenilikçi dolgunlaştırıcı ve nemlendirici maddelerle birleştirdiğini ve 48 saate kadar yoğun nemlendirme sağladığını yazıyor. 
Bende 48 saatlik bir nemlendirme sağlamadı:)
Ciltteki yumuşaklık ve nemlilik hissini artıran aquabioryl ile güçlendirilmiş formülü cildin görünümünü değiştireceğini rahatsızlık hissi olmadan nemlenen cildin günlük saldırılara karşı direnç kazanacağını ve daha yumuşak ve güzel görüneceğini vaad ediyor aynı zamanda.

        Benim memnun kaldığım bir nemlendirici oldu ama tam boyunu alırmıyım derseniz almam çünkü nemlendirmenin yanında ben yaşlanma karşıtı etkileri olan kremleri kullanma kararı aldım.
  Siz benim için nemlendirmesi iyi olsun bana yeterli diyorsanız deneyeceğiniz kremler arasında yerini almalı diyorum. Ayrıca kokusuda çok güzel parfüm gibi kokuyor. Gerçi bu herkesin tercih ettiği bir şey değil :)

   Aranızda bu kremi kullanan var mı? Sizin yorumlarınız nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder