2 Kasım 2014 Pazar

Missha Dong Baek Gold saç koruma spreyı



Herkese merhaba !
 Missha ürünlerine merak sarmışken ilk aldığım ürün  dong baek gold serisi olmuştu.
Küçük bir kit halinde satılan ürünleri alıp denemek istemiştim. 
Şampuan, bakım kremi ve saçı koruma spreyinden oluşuyordu set.
   Şu an şampuan ve bakım kremi hakkında yorum yapmayacağım çünkü onlarında yazısı gelecek.
  
Sprey saçı çevresel etkenlerden korumayı vaad ediyor.
 Açıklamasında, saf ve doğal kamelya yağı saçınızı yeniden yapılandırırken argan ve jojoba yağları saçları çevresel etkenlerden ve UV ışınlarından koruyacağını söylüyor.
 Ayrıca parlaklık ve nemlendirmeyi geliştirici formül doğal kamelya çiçeği özü ve hiyalüronik asit, nem kaybını önler  ve HFC( saç dolgunlaştırma kompleksi) saçlarınıza sağlıklı ve parlak kılar demiş.

Bu ürünü yazın denize gittiğim zaman bir haftalık süre içinde de kullandım daha sonra ara verip son bi kaç haftadır da kullandım, ama ben açıkçası saçımda parlaklık ve dolgunluk göremedim... Nemlendirme adınada bir şey fark edemedim... 
   Ama şöyle bir şey var ki benim saçlarım yıpranmış bir saç bundan bir ay öncede saçıma balyaj yaptırdım ve saçlarımın uçları dahada kurudu.
    Bu yüzden ben hiç bir şekilde bir fayda göremedim kullandığım süre boyunca ama saçlarına hiç bir şekilde işlem yapılmamış birinde nasıl bir etki eder onu bilemem bu yüzdende bu ürün hakkında fikir almak isteyenleri yanlış yönlendirmek istemem.
   Aranızda bu ürünü kullanan varsa yorum yazarsa sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder