11 Kasım 2014 Salı

Maybelline Dream Fresh BB Krem


Herkese merhaba !

    Bu zamana kadar kullandığım bb ve cc kremler ayrıca fondötenler arasında  en sevdiğim ürün maybelline'in bu bb kremi oldu.
Benim beklentilerimi en iyi karşılayan ve istediğim görüntüyü bana veren bir ürün kendisi.
   8 etkiyi bi arada taşıyan bir ürün kendisi bakalım nelermiş bunlar,
1-Doğal ışıltı kazandırır
2-Cilt tonuna uyum sağlar
3-SPF30 ile UV ışınlarından korur
4-Gün boyu nemlendirir
5-Cilt kusurlarını kapatır
6-Yağ içermez
7-Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar
8-Taze bir görünüm sağlar

     Öncelikle söylemeliyim ki çok kapatıcı bir ürün değil. Ben çok kapatıcılığı olan ürünlerin yüzde kalıp gibi durduğunu düşünüyorum. Bu bb kremde hafif kapatıcılığı olan yüzünüzde varla yok arası bir şey. Cildinizde mat bir görüntü oluşturmuyor ki bu zaten benim istediğim tek şey diyebilirim:)
   Cildinizde gayet güzel bir bitiş sağlıyor ve sağlıklı canlı bir görüntü oluşturuyor.
    Ve kesinlikle cilt tonuna uyum sağlıyor. Çünkü ben light rengini dahi kullansam cildimde öyle çok sırıtmıyor.Bir tık açık kalıyor o kadar o da göze batmıyor. Yazın denize gidip bronzlaştığım zaman medium rengi yüzüme tam oluyordu. 
      Ten ürünlerinde benim gibi mat görünüm sevmeyenler bence bu ürüne bir şans versinler çünkü hem uygun fiyatlı hemde güzel bir ürün. 
   Ben bu ürünü tekrar tekrar alacağım ama sizin önerebileceğiniz glowy bitişli cildi ışıltılı ve canlı gösteren bir bb krem biliyorsanız ben onlarıda denemek isterim.
     Yorumlarınızı bekliyorum sevgiyle kalın görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder