12 Kasım 2013 Salı

Superdrug kuru şampuan Chocolate brownie

Herkese merhaba ! :)
Bugün,uzun zaman önce aldıgım ama son zamanlarda kullanmaya başladığım kuru şampuandan bahsetmek istiyorum.Ama öncelikle söylemeliyim ki saçlarım ince telli sönük ve yağlı bir yapıya sahip.Tam bir baş belası yani....
    Her gün duş almama rağmen akşama doğru saçlarım söner ve 2. güne yağlı bir görünümde olur.E tabi sonra doğru duşa... Ama nerdeyse bir aydır sabahları kursa gidiyorum ve sabah havalar çok soğuk olduğu için kalktığımda duşa girmek yerine kuru şampuan kullanıyorum 2-3 saat beni idare etsin diyorum ama yok etmiyor...
    Ürün donuk ve cansız saçlarınızı iki yıkama arası yenilemeyi vaad ediyor. Ama dediğini yerine getirmiyor malesef...Saçtaki yağı yok etmiyor... Hatta yağlı olan saç sanki daha da yağlı görünüyor:/
 Kirli saça etki etmedi, temiz saça sıkıldığında ise hacimsiz saçları azda olsa havalı gösteriyor.Ama çokta etkili değil.. Ürünün tek güzel yanı güzel kokusu... Biraz yoğun ama bütün gün saçınızda kokusu kalıyor.




   Ayrıca chocolate brownie 150 ml boyutunda ve kahve renginde.Koyu renkli olduğu için sadece koyu saçların kullanımına uygun.
    Aranızda bu ürünü kullanan var mı ? 
Yorumlarınız nedir kızlar ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder