15 Kasım 2013 Cuma

Bebak acıbadem sütü

Herkese merhaba ! :)
Bebak markasını bilmeyen yoktur. Senelerin markası... :)
Benimde bebakla ilk tanışmam makyaja ilk başladığım yıllarda oldu...Ve kullandığım ilk ürün de işte buydu.
   Çok uzun zaman sonra çekilişten kazandım ve makyaj temizleme suyum bitince bebak'a geçmek istedim.
Öncelike şunu söylemeliyim ki göz makyajımı sorunsuz bi şekilde temizliyor. Ve bıraktığı kalıntılar diğer kullandığım makyaj temizleyicilerinden çok çok daha az....
   Fiyat ve performans açısından düşünürsek çok kaliteli ve iyi bir makyaj temizleme sütü.
Ayrıca tüm cilt tipleri için uygun.Cildi temizleme yumuşatma ve besleme özelliklerine sahip.
   Cildinizi kurutmuyor yüzünüzü temizlediğinizde yumuşaklığı ve nemliliği hissediyorsunuz.
       Benim severek kullandığım bir ürün bebak.Kutu içinde olan acı badem kremini de kullanmıştım. Ama artık başka ürünleride onlarıda çok merak ediyorum. En yakın zamanda deneyeceğim:)
       Sevgiyle kalın görüşmek üzere.... :)
     

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder