3 Kasım 2013 Pazar

John Frieda luxurious volume sprey

Herkese merhaba :)
John frieda ürünlerini merak edip gereksiz pahalılığından dolayı ertelemiş biri olarak markafonide indirimli görünce iki ürününü almıştım:)
Biri bu diğeride full repair saç maskesiydi.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki saçlarım ince telli ve oldukça sönük.Elimde tarak gün içinde sürekli saçlarımı kabartıyorum.Bu benim için tam bir işkence... Aslan yelesi gibi saçları görünce bir ah çekip iç geçiriyorum resmen :)
Luxurious volume sprey, saç köklerini kaldırarak yoğun hacim kazandırmayı vaad ediyor.
Kullanımı ise,saçınızın ıslaklığını aldıktan sonra nemli saçınızın köklerine sıkıyorsunuz ve saçınızın daha hacimli olması için başınızı öne öğerek saçlarınızı kurutuyorsunuz. Daha sonra istediğiniz şekli verebilirsiniz saçlarınıza.
Ama ben daha doğal duran saçları sevdiğim için kuruttuktan sonra genelde hiç bir şey yapmıyorum.
Spreyden sonra saçlarım vaad ettiği gibi daha hacimli duruyor. Ve ben bu görüntüyü seviyorum.Birde saçıma krepe attıysam değmeyin keyfime :) :) :)



Ürünün benim için tek kötü bir tarafı var oda fazla sıkarsam saçım çok sertleşiyor ve sanki orası yağlıymış gibi duruyor fazla parlıyor. Ama yeterli miktarda sıkıldığnda böyle bir görüntü olmuyor ama yinede saç köklerini sertleştiriyor. Ama karşıdan bakıldığında bu sertlik farkedilmiyor. Yani bu spreyin azı karar fazlası zarar :)


Ürünün boyu 125 ml. Az gibi görünsede uzun süre sizi idare ediyor. İndirimde bulduğumda tekrardan alacağım severek kullandığım bir sprey oldu kendisi.
Sizin bu sprey hakkındaki düşünceniz nedir?
Sevgiyle kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder