20 Kasım 2013 Çarşamba

Bitenler & Çöpe gidenler # 2

 Loreal makyaj temizleme suyu: Bioderma ile eş değer bir ürün o yüzden elimde bioderma olmadığında ve indirimde gördüğümde tekrardan alabilirim.
Loreal yüz yıkama jeli: Yüzüme verdiği ferahlık hissiyle severek kullandığım bir ürün oldu terkardan alırım.Yazısı blogta...
Diadermine arındırıcı peeling: Sert taneleriyle işe yarayan bi peelingti. Tekrardan alınabilinir.... Yazısı blogta... 
Pure beauty serisi:Nemlendirmesi iyiydi. Fakat farklı ürünler denemek adına bir daha almam.Yazısı blogta mevcut....
Lapitak ayak kremi: Çok memnunum daha iyisini bulana kadar benim için ayak kreminde bir numara.Bittikçe alıyorum.


Grace cole el kremi: Memnun kaldığım bir kremdi. Yolum gratisin olduğu bir şehre düşerse tekrardan alabilirim.
Bioderma  atoderm PO zinc: El parmaklarımda egzama türü bir şey çıkmıştı ve bunun için kullanmıştım ve  3 gün içinde tamamen geçirdi.Memnun kaldığım bir kremdi.
Loreal triple active fresh:Çok sevdiğim bi krem oldu.Hafif yapısı ve güzel kokusuyla yazın tekrardan alıp kullanacağım.
Flormar cc (cc01): Hiç memnun olmadığım bir üründü...Mat duruşuyla kalıp gibi görünüyordu yüzde...Tekrardan almayacağım... Yazısı blogta mevcut... 


Marks & spencer vücut losyonu: Severek kullanmıştım fakat farklı ürünler denemek adına bir daha almam
Hobby gliserinli el ve vücut losyonu: Çocukluğumun kokusu:) Elimdeki vücut losyonları bittikten sonra tekrardan alacağım :)
Vaseline aleo fresh nemlendirici:Ferah ve hoş kokusuyla severek kullandım.

 Watsons  duş jelleri:Severek kullandım kokuları çok güzel. Tekrardan alabilirim.
 Bioblas şampuan: Severek kullandığım bir şampuan. Yedeği var bir süre bioblasla devam edeceğim.
Down under natural's saç bakım yağı: Kokusunu ve saçıma verdiği hissi beğendim tekrardan alırım.Yazısı blogta mevcut.... 
Barcelino saç bakım yağı: Severek kullandığım bir yağ. Bittikçe alıyorum.  
Ducray anaphase şampuan: Deneme boyu olduğu için pek bir şey anlamadım ama şaçlarımı ağırlaştırdığı için büyük  boyunu almam.
Bioxinin deri spreyi: 1. şişe saç dökülmemi hafifletti.2. şişeye geçtim saç dökülmem nerdeyse durdu.Memnun kaldım.

Multi vitamin+ mineral: Sıradan bi vitamindi. Markası fark etmez tekrardan alacağım.  
Listerine ağız çalkalama suyu: Memnun kaldım diğer çeşitlerini de  deneyip daha sonra tekrardan bunu alacağım.
Beauty formulas ağız spreyi: Farklı markalar deneyeceğim… Yazısı blogta…
John frieda full repair: Kullansamda olur kullanmasamda olur dediğim ürünlerden oldu. Verdiği yumuşaklığı başka ürünlerde verebileceği için başka ürünleri deneyeceğim.

 Maybelline the falsies volume Express maskara:  Dikkat etimde hep maybelline rimel almışım bu güne kadar:) buda memnun kaldığım rimellerinden biriydi.
Şeffaf maskara: Hangi marka olduğunu hatırlamıyorum çünkü yazısı silinmiş.Ama memnun kalmadım.Çok ıslak kalıyordu kullanılcak gibi değil… O yüzden çöpe… 

   
                                      

Ohhh be bittiler ve hafifledim :) Dünya varmış :) Daha nice biten ürünlere  :))))

Eveeet benim bitenlerim işte bu kadardı :) 
Sizinkileride görmek isterim yorumlarınızı eksik etmeyin:)
Görüşmek üzere sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder