7 Kasım 2013 Perşembe

John Frieda full repair onarıcı bakım maskesi



Herkese merhaba!
Bu gün ki yazımın konuğu john frieda full repair maskesi:)Bu maskeyi alalı uzun zaman olmuştu. Markafoni indiriminde almıştım...Saçlarım o zaman uzundu ve fazlasıyla yıpranmıştı. Yıpranmış saçlar için olduğunu görünce bir umutla attım sepete. 
   Yarısına kadarda aksatmadan kullandım ama saç uçlarıma hiç bir şekilde etkili olmadı....
Tamamen düzelmesini tabiki beklemiyordum ama en azından biraz olsun uçlarıma faydası olur diye düşündüm. 
    Saçlarımı onarmada sınıfta kaldı...Ama gerek maske gibi uyguladığımda gerekse saç kremi gibi uyguladığımda saçlarımı yumuşacık yaptı.Bu açıdan gayet memnun kaldım.
Yapısı çok sıvı.150 ml lik bir kutu çok kısa sürede biticek gibi gelebilir size ama az bi miktar saç uçlarınıza yetiyor.Kokusu ise çok güzel duştan sonra dahi saçınızda kalıyor.
     Siz bu ürünü kullandınız mı ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder