14 Temmuz 2015 Salı

Selective Professional AMMINO KERATIN



Herkese merhaba!

Her güzelliğine düşkün bayan gibi bende saçlarımla uğraşmayı çok seviyorum..
Gerek şekil vermek açısından ( yazdan dolayı şekil vermeden dağınık bir şekilde toplasamda)gerekse farklı saç bakım ürünleri denemek açısından sürekli saçlarımla uğraşıyorum...
     Saçlarıma zaman zaman ısı kullandığım için ve sürekli renk değiştirme işlemi yaptığım için saçlarım yıpranıyor bu yüzden saçlarımı onarmaya yönelik ürün arayışım hiç bitmiyor...
    Bundan bi kaç ay önce saçlarımı kestirdiğimi bir yazımda söylemiştim... uzun saç sevdam olduğu için kırıklarımın hepsinden kurtulmak yerine azar azar kestirip çokça bakım yapmaya karar vermiştim ki bana göre çokta isabetli bir karardı..
    Kullandığım yağlar ve keratinli bakım maskesi sayesinde artık çok göze batan saç kırıklarım yok... Keratin maskem bitti ve ben kullandığım süre boyunca mı işe yaradı yoksa gerçekten onarmada iyi bir bakım maskesimiydi kullanımı kestikten sonra eski haline dönecek mi öğrenmek için bu yazıyı bu tüp bittikten sonra yani şimdi yazmaya karar verdim.
    Öncelikle söylemeliyim ki keratin saç için biçilmez bir kaftan :) Keratinli maskeler,şampuanlar ve kuaförde yapılan aylık keratin bakımları gerçekten işe yarıyor.
    İlk keratin bakımımı  kuaförde yaptırmıştım ve çok memnun kalmıştım. Bir sonraki ay arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu ürünü aldım ve haftada bir yada iki kere bazen de üç kere akşam sürüp sabaha kadar saçımda beklettim. Ben böyle bakım ürünlerini ve yağları akşam sürüp sabah yıkıyorum.Ama siz isterseniz en az 2 saat bekletmek koşulu ile istediğiniz zaman uygulayabilirsiniz.
    Ürün kullanmaya başladığım andan itibaren etkisini göstermeye başladı. Saçlarım yumuşacık taranması gayet kolay ve saç tellerim ellediğimde gayet dolgundu Sanki saç tellerim koruyucu bir madde ile kaplanmış gibiydi. Kullandığım süre boyunca ve sonrasında çok memnun kaldım.
   Ama şöyle bir şey var ki üründen memnun kalmama rağmen bir daha almak yerine kuaförde keratin bakımı yaptırmayı düşünüyorum. Çünkü onu yaptırıp bir ay boyunca rahat etmek istiyorum:) Zaman insanlar için çok kıymetli çok :)
    Tabi yaşadığınız şehirde bu bakımı yüksek fiyatlarda yapıyorlarsa amino keratin bakım maskesini mutlaka alıp denemelisiniz. Ama şunu unutmayın çok fazla kırığınız varsa tamamen pürüzsüz yapmayacaktır.Ama aşağı yukarı kırıkların %50 sini iyileştirdiğini söyleyebilirim... Benim kesimden sonra kalan kırıklarımın çoğunu iyileştirdi geri kalan çok az kırıkları ise  yeni kullanmaya başladığım dove 'un yeni serisinden sıvı saç kremini kullanarak tamamen kırıksız bir görüntü elde ediyorum onunda yazısı yakında gelecek.
       Unutmadan amino keratin saç bakım maskesi 300 ml'lik bir tüpte. Ama kocaman olan bu tüpe aldanmayın içinde az ürün var bence.. Fiyatını merak edenler için fiyatı 37 tl idi.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder