5 Temmuz 2015 Pazar

Neutrogena göz makyaj temizleyicisi



Herkese merhaba!
Makyaj temizleme sularında en iyisini bulma arayışım hala devam etmekte.. Buldun mu derseniz malesef ki hala vay be süper bir şey bu dediğim bir temizleyici çıkmadı...

    Bu ürün bir çok kişi tarafından çok övüldü ama bence 4/4 lük bir ürün değil.
Tamam güzel çıkarıyor makyajı ama öyle bir kerede çıkarmada söz konusu değil tabiki.Ancak ikinci geçişinizde makyajınız çıkmış oluyor bu da iyi bir şey çünkü bazı temizleyicilerde kirpik diplerinde kalıntı kalıyor ve çıkmıyor bunda böyle bir şey söz konusu değil. O yüzden temizlemesini sevdim.Ama sevmediğim iki özelliği var...
      Gözümde  yanma yapıyor,gözlerim acıyor ve bir süre bulanık görmeme neden oluyor..İşte bu kısımda bu temizleyici benim gözümden düşüyor...

        Ürün çift fazlı diğer benzer ürünler gibi bunuda çalkalayarak kullanıyorsunuz.Yüzünüzü temizledikten bir kaç dakika sonra yağlı his kalmıyor.Gerçi aksi söz konusu olsaydı da farketmezdi çünkü ben yüzümü mutlaka yüz yıkama jeli ile yıkıyorum yoksa içim rahat etmiyor.
    Şişesinin ağzı çok kullanışsız kocaman bir ağzı var ve gereğinden fazla ürün dökülüyor. İsraf resmen! Birde ben yanlışlıkla devirdim şişeyi ve yarısı döküldü yere küçük bir ağzı olsaydı böyle bir şeyle karşı karşıya kalmayacaktım.
   Neyse bundan da hevesimi aldım artık yenilerine sağlık...  Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız nedir?
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder