16 Mayıs 2015 Cumartesi

Missha Time Revolution Perfect Youth Cream





Herkese merhaba!
Bugünün konusu, şubat ayından beri kullandığım ve artık bitmek üzere olan missha'nın time revolution perfect youth kremi.
 Bu kremi almadan önce çok araştırdım. Çünkü benim cildim genç bir cilt olmasına rağmen solgun ve mat duruyordu. Gerek su içmememden gerekse cildime uyan bir kremi bulamamamdan dolayı makyajsız dışarı çıkmıyordum...
    
Açıklama bilgisinden bahsedecek olursam:
TEMEL İÇERİK (Cilt bariyerini güçlendirme) Soğuk Maya Özü ile
Amino asit içeriği ile zenginleştirilmiş soğuk maya özü, cildinize parlaklık kazandırır.  
DENGE (Cilt durumunu düzenler) Mayalanmış Vitamin Ağacı Özü ile
Mayalanmış vitamin ağacı özü cilt durumunu düzenleyen, sarkma karşıtı,
cilde sağlık ve gençlik kazandıran tam canlılık dengesi sunar. 
ESNEKLİK (Cilde esneklik kazandırır) Mayalanmış Laktik Asit Özü ile
Bifida, laktobasilyus ve laktokokkus gibi mayalanmış öz bileşenleri sayesinde cildi sıkılaştırır,
sarkmalara karşı savaşır, cilde esneklik kazandırır ve cildi yeniden yapılandırır.


  Cildim karma ve kremde her cilt tipine uyuyor.Kremin vaadleri ise;

  • Nemlendirme 
  • Sıkılaştırma
  • Kırışıklık karşıtı 
  • Besleyici
  • Aydınlatma 
  • Nem desteği
  • Canlandırma


Peki bu vaadlerden hangilerini yerine getirdi ne kadar etkili oldu derseniz,kesinlikle çok güzel nemlendiriyor.Kremi kullandığınız sürece cildinizi kuru yada gergin hissetmiyorsunuz ki ayrıca verdiği nemlilik uzun saatler boyu hatta geceden sabaha kadar sürüyor.

   Yaşım daha genç olduğu için sıkılaştırma etkisi gerçekten var mı bilmiyorum bunu 35 yaş ve üstü bayanlara sormak lazım .. 
   
Besleme, aydınlatma ve canlandırma gibi özellikleride gerçekten etkili. Mat ve soluk olan cildim bir ay gibi bir sürede  kendini toplarladı ve canlandı.

    Ayrıca şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum. Krem yoğun bir yapıda yaz aylarında cilde biraz ağır gelebilir o yüzden kış ve bahar aylarında kullanmak benim tercihimdir. Artık havalar iyice ısınmaya başladığı için tekrardan bir krem arayışına gireceğim bakalım bu sefer hangi ürününe şans vereceğim :)
    Aranızda missha'nın ürünlerini kullanan var mı ?
Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim...
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

1 yorum:

  1. merhaba,

    ben misshanın bütün ünlerini kullanıyorum.Hepsi inanılmaz başarılı.Hiç denememiş olanlar için markanın ne kadar iyi olduğunu anlamak için,öneri olarak mıssha ginger &vinergar baby foot peeling maskla başlaya bilirsiniz.Daha sonra teşekkürlerle döneceksiniz.

    YanıtlaSil