28 Mayıs 2015 Perşembe

GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN DENEYİMİ



Herkese merhaba!
 Bir ay önce yazısını  burada yazmış olduğum fikri mühimden bir paket almıştım . Dürüst olayım kendime iki tane 250 ml 'lik ayırdım :) Biri anneme biri bana :) Çünkü beğenirsem onunkinden de kullanıcaktım :)))) Ve diğerilerini kullanması için çevreme dağıttım...
   Gelelim benim yorumlarıma... Denemem için gönderildi evet ama bazı arkadaşlar gibi sırf ürün geldi diye o ürünü şişirmek gibi bi niyetim yok dürüst olmak gerektiğini düşünüyorum... 

      Öncelikle kokusundan başlamak istiyorum ... Malaesef ki kokusunu hiç beğenmedim o kadar ağır kokuyor ki tam olarak koku tanımını yapamayacağım ama insanı bunaltan bir kokusu var ve duştan sonra dahi saatlerce saçınızda buram buram kokuyor. Keşke daha hafif ve daha güzel koksaydı... Koku konusunda bende sınıfta kaldı...

      Saçlarımı yeni kestirmiş olmama rağmen hala kırıklarım ve yıpranık kısımları belli oluyordu. Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri yıpranmış olan uçlarım kendini daha az belli eder oldu ve çok fazla göze çarpmıyor. Bunu farkeden sadece ben değilim o yüzden  kırıkları belli etmemede güzel bir rol oynuyor... 
  Ama şöyle bir şey var ki onarmıyor sadece bu ürünü kullandığım süre boyunca onarmış gibi gösteriyor ama sadece yatıştırıyor... 

Parlaklık konusuna değinecek olursam da öyle ışıl ışıl bir parlaklık söz konusu değil... 

 Tabi bu yorumlarım bir aylık bir kullanım sonucunda şekillendi. Daha uzun bir kullanım sürecinde fikirler değişebilir.Ve şöyle bir şey var ki bu ürün gönderilirken sadece şampuanı gönderildi keşke  kutu içinde altı şampuan yerine daha az ürün olsaydı ama diğer ürünleride gelseydi ki bizde şampuan, saç kremi/maskesi ve saç bakım yağınıda birlikte kullanıp etkisini daha iyi görüp yorumlar yapabilseydik... 

    Fikri mühime tekrardan teşekkür ediyorum.Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder