22 Mayıs 2015 Cuma

Essence 11 in the nude dudak kalemi



Herkese merhaba !

   Nude renkleri oldum olası sevmişimdir. Gerek dudak kalemleri gerekse ruj yada glossslar... Ama şöyle bir şey var ki her nude tonu herkese yakışmıyor... Ten rengi ve dudak rengi de nude tonlardaki ürünleri seçerken oldukça önemli faktörler... 
     Essence'in bu 11 numaralı in the nude dudak kalemini alırken sadece elimin üstünde denedim ve rengine yapısına bayıldım... 
    Doğal olarak dudaklarıma deneyemediğim için (hijyen bakımından ) inşallah bana uyum sağlar dedim ama malesef ki dudak ve ten rengide önemli faktör olduğu için bana rengi uymadı...
   Çok solgun ölü dudaklar gibi durdu :)


Rengi iki fotoğraftada gayet net görünüyor. Ve bence süper :) Sizce? 
   Keşke bileğimde duran renk gibi dudağımda dursaydı.. Aşağıdaki fotoğrafta ten rengim açık görünüyor ama ışıktan dolayı olsa gerek  ki ben normalde sarı alt tonlu buğday bir renge sahibim...
 Sonuç olarak tüm dudağıma uygulayamasam da dudak çizgilerini belirginleştirip daha sonra  farklı bir ruj ile makyajımı tamamlıyorum o zaman istediğim sonuca ulaşıyorum...
     Essence'in bu dudak kalemleri oldukça uygun fiyatlı.Yapısı ise çok yumuşak kremsi bir yapıda. Bu sürüş açısından kolaylık sağlıyor ama kaleminde oldukça çabuk tükenmesine sebep oluyor :) 
  Ve bu kalemin benim için tek kötü yanı ( rengi dudaklarıma uymamasının dışında) dudak çizgilerine doluyor... Yani en azından benimkilere dolma yaptı... 
Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız nelerdir? 
Siz essence'in dudak kalemlerinden hangilerini önerirsiniz, tavsiyeleriniz nelerdir?
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder