14 Mayıs 2015 Perşembe

Golden rose matte velvet 12 numara



Herkese merhaba! Golden rose'un 12 numaralı rujunu aldığımdan beri çok severek kullanıyorum özelliklede son iki aydır başka hiç bir ruju gözüm görmedi sadece bu ruju kullandım.





Rengi pembe gibi dursada tam bir pembe değil. Pembe/şeftali karışımı bir renk. Yazısını yazmış olduğum 18 numaralı  rujda olduğu gibi rengide çok kalıcı. 
Dudak çizgilerine dolmuyor ve dudakta pütür pütür durmuyor. 





 Tende duruşu bu şekilde.Ben ruj renklerini yaz kış diye ayırt etmem ama bu şekilde renkleri ayıranlar için bence her mevsim rahatlıkla  kullanılabilenecek bir renk.

Benim favori rujlarım arasında çoktan yerini aldı bittikçe alacaklarımın arasında:)
Sizin matte velvet serisinden en sevdiğiniz numara hangisi :)
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

5 yorum:

  1. Benim favorim 02 numara. Güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yazı güzel olmus tesekkürler canım bu renkler benim de favorim bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmenize sevindim :) Bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil
  3. Golden Rose rujları seviyorum. Bunun rengi de çok hoşmuş. Tam yaz rengi:)

    YanıtlaSil