24 Şubat 2015 Salı

Maybelline eyestudio lasting drama gel eyeliner BLACK/BROWN



Herkese merhaba!
Çok uzun zamandır benle olan ama üşengeçlikten dolayı hem kullanmayı bırakıp kenera koyduğum hemde yazısını yazmak için baya geciktiğim maybelline gel eyelinerdan bahsetmek istiyorum.
  Ben genelde jel eyelinerlardan ziyade likit eyelinerları uygulamayı daha kolay buluyorum.Çünkü fırçaları daha ince ve daha pratik geliyor.



Bendeki renkleri 01 black ve 02 brown rengi. Öncelikle söylemeliyim ki minicik kavanoz olmalarına rağmen çok uzun süre kullanabilirsiniz. Gördüldüğü gibi ben siyah olanını iki aydan fazla kullanmama rağmen anca bu kadar azaldı.Daha sonra kenera kaldırınca unuttum gitti:)Bu yazıdan sonra gözümün önüne koyup bir süre bunları kullanacağım:)Zira kuruyup ziyan olmalarını istemem çünkü gerçekten güzel ve kaliteli bir ürün , benim için  tek zorluğu her seferinde fırçayı temizlemek, o yüzden likitler daha kullanışlı geliyor:)



Bu gel eyelinerlar yanında  küçük bir fırçayla geliyor.Fotoğrafta gördüğünüz gibi uçları yuvalark  ama kullanım aşamasında size zorluk çıkarmıyor. Aslında ben kesik uçlu fırçalarla daha iyi çekebiliyorum ama bu fırçayada alıştıktan sonra rahatlıkla kullanabilirsiniz.



Renkleri aşağıda gördüğünüz gibi ama tek katta daha soluk bir renk elde ediyorken ikinci katta daha net bir sonuç alıyorsunuz aşağıdaki foto iki kat geçilmiş hali.Eyeliner bir süre sonra sabitleniyor ve akma bulaşma olmuyor çok uzun süre akmadan bulaşmadan gözünüzde duruyor. 
Şu an fiyatı nedir bilmiyorum ama indirimlerden uygun fiyata alabilirsiniz.



Sevgiyle kalın görüşmek üzere , mutlu günler :)

3 yorum:

  1. renklere bayıldım.. sizi izleyeme aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Renkler teninize çok uygun, keşke daha önceden kullansaydınız.
    GFC den takibe aldım, bana da buyurun, umarım seversiniz :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim bende sizleri ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil