11 Şubat 2015 Çarşamba

Clinique lash doubling mascara and lash building primer


Herkese merhaba!
  Clinique ürünlerini severek kullanıyorum merak ettiğim ürünleride alışverişlerimde denk geldiğinde deneme boyu kısmından seçiyorum yada uygun fiyatlı gördüğüm zaman aynen bu maskarada olduğu gibi hemen sepete atıyorum veya set şeklinde görürsem kaçırmıyorum :)
  Hediye olarak verilen bir setin içinde high impact maskara vardı ve ben o maskaraya bayılmıştım.Yani clinique maskaraları ile tanışmam high impact ile oldu. Yazısı burada.Daha sonrada bu maskarayı görünce bakalım bu nasılmış diye merak edip hemen sepete attım.



 Görüldüğü gibi her iki tarafıda minicik  4'er gr  ama uzun süre sizi idare ediyor ben nerdeyse iki aydır kullanıyorum ve hala içinde var. 


Fırçası ince yapılı ve kıl fırça kirpiklere güzel bir şekilde oturuyor sürmesi kolay  ama çok fazla hacim vermiyor bence, gerçi aşağıda gördüğünüz fotolarda tek kat uygulanmış hali  mevcut ama kat kat sürüldüğünde de kirpiklerde yapışma oluyor. O yüzden tek kat uygulamak bence yeterli ama kısa kirpiklere sahip olanlar yetinmeyebilir bu görüntü ile... Zira benim kirpiklerim normalde de uzundur..
Yani bu görüntüyü ben en uygun fiyatlı rimelde de alıyorum... 


Primerı ben tek kat sürüyorum ve kurumadan hemen rimeli geçiyorum. Primerı iki kat sürürsem fazla ıslak oluyor. Kuruduktan sonra rimeli sürdüğümde ise çokta hoş olmayan bir görüntüyle karşılaşıyorum.O yüzden primarı tek kat sürüp kurumadan rimeli geçmenizi öneririm.




Rimelin bende ki duruşu bu şekilde.... Bu görüntü için orjinal boyunu alır mıyım? Hayır... Zira ürün hem pahalı hemde istediğim hacmi vermedi... Çok çok beğenmiş olsaydım süper bir maskara deseydim alırdım orası ayrı ama benim bir daha almayacağım bir rimel oldu kendisi...(Farklı fırça tiplerini rimel bittikten sonra atmıyorum bununda fırçasını atmayacağım )
   Aranızda bu rimeli ve primerı kullanan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum ...
Sevgiyle kalın görüşmek üzere...  

1 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinde geliyorum :) Sayfanızı izlemeye aldım bana da beklerim sevgiler :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil