2 Şubat 2015 Pazartesi

Bitenler & Çöpe gidenler 5

Herkese merhaba!
Uzun aylardan sonra yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. 
Hiç bir zaman ürün bitirmek için ürün bitirmedim o yüzden ben bitenler yazılarımı çok nadir ama toplu bir şekilde yazıyorum.
  Bilgisayarımın ani arızası yüzünden fotolarım format atıldığında gitti.O yüzden fotoğrafları olmadan yorumlarını yazacağım bir kaç ürün var.Onların fotoğraflarını daha önceden çekip ambalajları yer kaplamasın diye çöpe atmıştım.

Neyse gelelim bitenlerime.


Restorex şampuan: Uzatma vaadi veriyordu lakin uzatma konusunda başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.O yüzden tekrardan almam.


Benri aleo veralı duş jeli:  Kocaman 1 lt'lik bir üründü  çok hafif bir kokuya sahipti yaz boyunca kullandım.Gramajına göre çok uygun fiyatlı bir üründü tekrardan alabilirim.


Yves rocher hydra vegetal yüz yıkama jeli: Severek kullandığım bir ürün oldu tekrardan alırım yazısı burada.


Avon little black dress vücut losyonu: Kokusunu çok sevdim tekrardan alacağım ürünler arasında. Yazısı burada.


Dalan dolive Saç bakım kremi: Uygun fiyatlı bir saç ürünüydü tekrardan alabilirim yada farklı markalara yönelebilirim yazısı burada.


Flormar duş jelleri: Erkekler için olan duş jellerindendi buna rağmen severek kullandım.Yazın aşırı sıcaklarında kullandığım ferah kokulardandı.


Dove yoğun onarıcı saç bakım maskesi: Severek kullandım yazısı burada.


Vichy termal su: Yazın sıcak günlerinde çok iyi geldi farklı markaları denemek istiyorum yazısı burada.






Klorane kuru şampuan: Güzel bir üründü yazısı burada indirimde bulursam alırım.
John frieda hacim veren sprey: Normal fiyatları bana göre biraz pahalı ya bunun gibi işe yarayan bir ürün bulurum yada indirimdeyken alırım. Saç köklerine gerçekten hacim veriyor.Yazısı burada.
Maxim roll on: Tekrardan aldım bile. Çok memnunum lakin uzun vadede zarar verir mi düşüncesiyle farklı düşünceler içersindeyim :) Yazısı burada.
Missha gonk beak şampuan ve saç kremi: Yumuşaklık veren güzel bir şampuan ve şaç kremiydi başka etkisini göremedim.İlerde büyük boyunu alabilirimde farklı ürünlere şans verebilirimde.. 
Missha saç bakım spreyi: Bende pek işe yaramadı bir daha almam.Yazısı burada.



Himalaya herbals yüz yıkama köpüğü: Çok severek kullandım tekrardan alabilirim. Yazısı burada.
La roche  posay makyaj temizleme suyu: Beğendiğim bir üründü tekrar şans veriri. Yazısı burada
Clinique yüz yıkama jeli:Elimdeki son clinique yüz yıkama jeliydi severek kullanmıştım güzel bir kampanyaya denk gelirsem tekrar alırım yazısı burada
Clinique makyaj temizleme suyu: Yazısı burada. Bence fiyatını haketmiyor. Aldığım setten dolayı büyük boyu var ondan sonra alacağım bir ürün değil.




Bioderma sensibio H20 :  Diğer kullandığım ürünlerden pek fark göremedim o yüzden uygun fiyatlı ve aynı performansı sergileyen ürünler var ve onlardan devam edeceğim.Tabi ki çok uygun bir kampanyaya denk gelirsem alırım.Yazısı burada.



Doa gülsuyu: Gülsuyunun içine laktik asit koymuştum yarısından fazlasını kullandım ama çok soğuk havalarda cildimde çok kurumaya yol açtığı için ve cildim kendini toplayana kadarda zaman geçeceğinden doğal bir gülsuyu olduğu için kenarda beklesin istemedim.
Yves rocher hydra vegetal tonik: Çok severek kullandım.Yazısını merak edenler buraya tıklayabilir. 
Clinique tonik: Sevdiğim bir diğer tonik.Gözeneklerimi küçülttüğü için severek kullanmıştım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



Balmi lipbalm: Hiç sevmedim tekrar almam.Yazısı burada.
Bioderma lipbalm: Almayacağım bir diğer ürün daha yazısı burada.
Roc lipbalm: Severek kullandığım bir lipbalm oldu ilk defa med plustan sonra bir ürünü bu kadar çok sevdim yazısı burada tekrardan alabilirim.
Med plus lipbalm: Demişbaşlarımdan olmazsa olmazım.Yazısı burada ve tabiki tekrardan alınacak.
Oriflame çikolatalı lip care: Benden geçer not alamadı tekrardan almam. biraz dudaklarıma kullanıp daha sonra vücudumda kuruyan bölgelere sürdüm. Yazısı burada.



Privacy deodorant: Önceden parfümünü çok sık alırdım kokusu hafif ve hoş. Bu yüzden bu deodorantıda tekrardan alabilirim.
Madam coco orkide özlü vücut spreyi: Çok hafif kokan yaz aylarına çok uygun bir vücut spreyi tekrar alınabilinir yazısı burada
Bargello parfüm: Lady million isimli parfümün kokusuydu başta orjinali ile kokusu aynı gelsede sonradan kokusu değişti sanki bir daha almam. 
Similiar parfüm: Agenda made ismine sahip bu parfümü sadece saçlarıma sıkarak bitirdim  o da çok uzun zaman aldı çok kadınsı bir çiçek kokusuydu. Bir daha almam. ( kokusunu bilmeden aldığım bir parfüm vakası daha )



Nyc sky rise rimel: Çok uygun fiyata aldığım ve çok severek kullandığım bir rimel oldu tekrardan alabilirim. Yazısı burada.
Essence ı love extreme: Bu rimelide çok severek kullandım ama çok çabuk kurudu bir kere daha şans verebilirim. Yazısını yazamadım artık bir dahaki aldığımda gelir yazısı :)
Rimmel scandaleyes rimel: Değişik bir fırçası vardı ve ben sürerken zorlanıyordum açıkçası ,gözüme batıyordu hep ,sanırım bir daha almam .
Golden rose maxim eyes rimel: Yine uygun fiyatlı bir rimel daha elimde bir tane daha var yazısını o zaman yazacağım.
Clinique high impact rimel: Deneme boyu olmasından dolayı çabuk biten hatta bitmeden önce çabuk kuruyan bir maskara oldu verdiği etki güzeldi yazısı burada.
Max factor lip gloss: Severek kullandım tekrardan alabilirim yazısı burada.
The balm schwing eyeliner: Çok sevdiğim bir eyeliner bittikçe alıyorum tekrardan alacağım yazısı burada.





Oriflame far paleti: Uzun seneler önce almıştım elimden düşünce  bütün farlar kırıldı toplanıcak gibi değil çöpe gidiyor.
Rimmel london wake me up fondoten: Beğendim belki bir kez daha tenime uygun bir rengini bulursam alırım.Yazısı burada
Flormar  lipgloss : Alalı 4-5 sene olmuştur. Aldığımdan beri bi kaç kere kullanmıştım sanırım bozulmuş yapısı çöpe gidiyor.
Maybelline bb krem: Biri light biri medium rengi. Bu zamana kadar kullandığım en güzel bb krem tekrardan alacağım yazısı burada




Madam coco vanilyalı vücut losyonu: Çok yoğun bir kokusu var bir daha almayacağım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Madam coco amberli vücut losyonu: Bir daha almayacağım bir ürün daha yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.
Benri aseton: Kokusunu hiç sevmedim çok ağır ve çok kalıcı bir kokusu var ellerimi yıkasamda kokusunu alabiliyordum. Şu an başka bir çeşidini kullanıyorum ama bundan hiç memnun kalmadım ayrıca koyu renkli ojelerimi çok iyi çıkarmadı.
Vazelin: Herhangi bir vazelinden farkı yoktu bu yada başka bir marka farketmez benim için.



 

Clinique dramatically different moisturizing lotion + : Severek kullandım bu zaten üçüncü tüpümdü yazısı için buraya  tıklayabilirsiniz.

Darphin göz maskesi: Memnun kaldığım bir üründü fiyatından dolayı benzeri bir ürün arayışına girebilirim.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Loreal revitalift göz kremi: Annem yarısını kullanıp bana vermişti yazısını yazmadım ama severek kullandığım bir göz kremi oldu.
Vichy aqualia thermal nemlendiricisi: Memnun kaldım yazısı için buraya buyrun.
Loreal besleyici altın: Güzeldi memnun kaldım ama tekrardan almam çünkü denemek istediğim başka nemlendiriciler var merak edenler için yazısı burada.
Olay nemlendirici: Nemlendirici olarak beğenmedim  bir daha almam yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Loreal nutri gold göz kremi: Severek kullandım yazısı için buraya buyrun.


Loreal elseve extraordinary oil: Sarı kapaklı olan şişedeki yağ daha yoğun olduğu için onu daha çok sevdim.Elimde bir kırmızı kapaklı daha var.Ama Genel olarak  böyle yağların hepsi aynı işi yapıyor.Yazısı burada.
Avon advance techniques saç bakım yağı: Ben benzeri ürünlerin birbirlerinden farklı olmadıklarını düşünüyorum buna benzer her ürün gibi bunuda severek kullandım yazısı burada mevcut.



Krauterhof anti-cellulite gel : Uzun zamandır elimdeydi geçen gün deneyip spor yapayım dedim ama malesef etkisini kaybetmişti.O yüzden çöpe gidiyor ama tekrardan almayı düşünüyorum.Çünkü ilk kullanmaya başladığım ilk zamanlar etkisini hissediyordum
Pantene maske: Sözde saç rengini koruyan bir maskeydi ama o etkiyi göremedim bir daha almam.
Roc el kremi: Severek kullandım.Yazısı burada.
Lapitak ayak kremi: Kaç kere bitirdim sayısını unuttum sürekli alıyorum alacağımda :) Yazısı burada
Rosense el kremi: Güzel bir kremdi yoğun yapısı vardı tekrardan alırım.

Diş macunları : Ayrı ayrı yorum yapmayacağım aralarında en sevdiğim colgate optic white (elimde 2 tane daha var)ve g.u.m markasıydı.



Yves Rocher Polinezya Tiare Çiçeği : Çok severek kullandığım bir duş jeliydi kokusunu çok sevdim biraz ağırdı ama sonbahar ve kış ayları için baymayan bir kokuydu. Tekrardan alabilirim.
Yves Rocher Guatemala Makadamia Fındığı : Kokusu çok çok ağır geldi açıkçası hiç beğenmedim bana hiç hitap  eden bir koku değildi.

Dermokil duş jeli: Her ne kadar erkek yazsada üzerinde ben böyle fresh kokuları seviyorum o yüzden duş ürünlerinde erkeklere ait ürünleride kullanıyorum.Buda güzel kokulu bir duş jeliydi tekrardan alırım.
Dirty works body scrub: Vücuduma peeling yapmak zor geldiği için bir daha almam ama güzel bir üründü yazısı burada.
Beauty formulas feminine: Ferah kokuyordu sevdim tekrar alabilirim.
The body shop strawberry peeling: Tam bir çilek reçeli kıvamında yazısı burada.



Clear şampuan: Kokusunu çok seviyordum herhangi bir artısı yada eksisini göremedim.
Aplus saç kremi: Uygun fiyatıyla sevdiğim bir saç kremi yenisini kullanmaya başladım bile.
Bioblas yağlı saçlar için şampuan: Saçımdaki yağı azaltmadı. Sevemedim tekrar almam.



Hürrem sultan hamam otu yağı: Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.






2 yorum:

  1. Süper ürünler btirmişsin cnm, içlerinden merak ettiklerim konusunda baya bilgilendirici oldu, tşkler :)
    Takipteyim, bana da beklerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım yardımcı olduysa ne mutlu bana :)

      Sil