2 Şubat 2015 Pazartesi

Cilt yenileyici soyulabilen gold maske




Herkese merhaba!
Bugünün konusu her cumartesi günü  uyguladığım, cilt bakımı rutinime eklemiş olduğum soyulan maske.

     Ben kozmetik ürünleriden çok cilt bakımı ürünlerini daha çok seviyorum.Kozmetikte belli başlı ürünlerin elimde olması benim için yeterliyken cilt bakımında farklı maskeleri peelingleri denemeyi seviyorum.
   Bu üründe aktardan almış olduğum soyulan bir maske.Açıkçası pek bilindik bir ürün olmadığı için baştan alıp almamak konusunda tereddütte kaldım ama çok fazla önerilince deneyim ne kaybederim ki dedim ve aldım şimdi annemle birlikte severek kullanıyoruz.



  Uygulama yapmadan önce yüzümü güzel bir şekilde sıcak suyla yıkıyorum ve kuruladıktan sonrada maskeyi yüzüme uyguluyorum . Çok ince sürülürse yüzden çıkarması uğraştırıcı oluyor çok yoğun sürülürse kuruması uzun sürüyor.Ben ne çok ince ne de çok kalın orta karar da sürüp kurumasını bekliyorum. Maskenin açıklamasında 35-45 dk  arası beklenmesi yazıyor ama ben en fazla 25 dk bekletip yüzümden çıkarıyorum. Maskeden sonra cildiniz yumuşacık sanki nemlendirici sürmüş gibi oluyor ve verdiği berrak görüntü gerçekten çok güzel. 
    Bu maskeyi beş gün süre ile her gün uygulayın yazıyor açıklamasında cildin yıpranma durumuna göre otuz güne kadar uygulanabilinirmiş. Benim cildim yıpranmış bir cilt değil o yüzden haftada bir kere uygulamak yetiyor.
   Yapısı çok yoğun kıvamlı içinde altın gibi sarı pırıltılar bulunuyor.

  Ben içerikten anlamıyorum ama merak edenler varsa içeriğine bakabilir.

İçeriği :
Water,ethyl alcohol,glycerine,tocopherly avetate,bisabolo,linoleic asid,ascorbic asis,elastin,kolajen hyalunoric acid,tee tree oil, lemonen,aloe vera oil,aurum,rose oilapricot oilkaoline, imidazoline urea,edta,it may contains dyes pigments(CI: 16255,16035,titanium oxide)


   Sizin önerebileceğiniz maskeler var mı ? Varsa merakla bekliyorum.
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder