14 Şubat 2016 Pazar

Val McDermid -Kara dövme - Kitap köşesi #33


Herkese merhaba !
2016 yılının ilk kitabını bitirdim. Aslında çok uzun zaman olmuştu bu kitaba başlayalı ama nedense ilk başlarda okumak gelmedi içimden hep bir iki sayfa okuyup bıraktım elimde sallandı bir kaç hafta. Sonra baktım ki kitap sardı heyecan vermeye başladı bir solukta okudum ve bitirdim. 
Sanırım başlarda kitaba ısınamamam konunun çabuk açılamamasıydı neyse öyle yada böyle bitti sonuçta. 
Birde şöyle bir şey var ki kitapta geçen karakterler(şair wordsworth ve denizci Fletcher )geçmişte yaşamış olunca o kitap dahada ilgimi çekiyor. 
Bu arada bu yazara ait okuduğum ilk kitaptı.Denk gelirsem diğer kitaplarını da alıp okurum.

Arka kapak bilgisi:
Göller Bölgesi'ndeki şiddetli yaz yağmurları garip dövmeleri olan bir cesedi ortaya çıkarır.Bounty gemisinin isyankar ikinci kaptanı Fletcher Christin,Pitcairn Adası katliamı ve Christian'ın İngiltere'ye dönüşü hakkında yıllardır anlatılan efsaneler kulaktan kulağa fısıldanmaya başlar.
 Göller Bölgesi'nde doğan ve büyüyen Wordsworth uzmanı Jane Gresham, Christian'ın çocukluk arkadaşı olan ünlü şairin,kaçağı sakladığına ve öyküsünü bir şiire dönüştürdüğüne inanarak araştırmaya başlar.Ancak,keşiflerle dolu yolculuğunda ölüm de onu takip eder.
  200 yıllık gizem yaşamını tehdit ettiği halde,ortaya çıkarması gereken bir gerçek ,bulması gereken milyonlar değerinde bir hazine vardır.


Aranızda bu kitabı okuyan varmı kitabın son sayfasını okuyamadım malesef çünkü yırtılmıştı :(
 Bu kitaba sahip olan varsa son sayfayı iki yönlü olarak fotoğraf atarsa sevinirim:)
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder