16 Şubat 2016 Salı

Skincode lifting moisture maske


Herkese merhaba !

Cilt bakım ürünlerimi hiç aksatmadan kullanıp onların bittiğini görmek beni mutlu ediyor. O an etki göremesemde düzenli kullanım sayesinde ileriki yaşlara yatırım yaptığımı düşünüyorum.
   Bu maskeyide aylardır düzenli bir şekilde kullanıp içinde ancak 4-5 kullanımlık kalınca yazısını yazmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.
    Dediğim gibi uzun kullanım sonucu (9aydır) vardığım sonuç şu ki benim yaşlarımda iseniz yani 20'lerin sonlarında cildinizde elastikiyet kaybı yoksa sıkılaştırma etkisini göremiyorsunuz. o yüzden bende sıkılaştırma etkisinin olup olmadığını söyleyemeyeceğim.
   Maske sıkılaştırmanın yanında nemlendirici bir etkiye sahip ki işte bu özelliğini benim cildime az da olsa hissettirdi.
   
Ürün şeffaf renkte ve içinde küçücük beyaz partiküller var.Yüzünüze sürdüğünüzde serin bir his oluşuyor.Cildinizde 15-20 dk bekletip yıkıyorsunuz. Maske kururken cildinizi germiyor  hatta cilt maskenin baya bir kısmını emiyor. Yıkadıktan sonra ise cildinizi biraz nemli hissediyorsunuz nemlendirici sürmeseniz de sizi çok rahatsız etmiyor  ama ben ekstra nemi sevdiğim için nemlendirici kullandım yinede. Dediğim gibi sıkılaştırma etkisinin olup olmadığı hakkında bir fikrim yok ama sadece nem için bu maskeyi bir daha almam  zira çok çok uygun fiyata rosense'in nem maskesini almayı tercih ederim.Çünkü onu kullandığım zamanlar o kadar çok memnun kalmıştım ki hatta en yakın zamanda yine alsam iyi olur.
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder