1 Şubat 2016 Pazartesi

CYRENE AHA/BHA DAİLY EXFOLİATİNG COTTON PADS

Herkese merhaba!
Cyrene'in black friday sürpriz kutusundan çıkan bu ürünü bir ay boyunca (hatta bir aydan daha fazla bir süre) kullandım ve bitirdim. O yüzden gönül rahatlığıyla yorumumu yapabilirim.
Öncelikle bir aydan daha fazla kullanma sebebimi belirtmek gerekirse bu pedler birbirine çok fazla yapışık alırken bazen bir ped ikiye ayrılıp parçalanıyordu.Bende zaman zaman bir ped ikiye ayrıldığı için iki gün kullanmış oldum...
Açıklamasında belirttiği gibi ilk önce yüzümü yıkayıp tonikledikten sonra pamuk neredeyse kuruyana kadar göz çevresi hariç tüm yüzümü sildim. 
Ardından serum ve gece kremimi uyguladım.
Cildimde herhangi bir şekilde  bir reaksiyon yaratmadı. Kızarıklık, tahriş ve soyulma olmadı.


Bu pedleri uyguladıktan sonra cildimde duruluk oluyordu ve sanki nemlendirmiş gibi nemli duruyordu cildim.
Ama onun haricinde ekstradan bir şey göremedim. Tabi ki bu ürünün kötü olduğu anlamına gelmiyor. Zira böyle ürünleri bir aydan daha fazla kullanmak gerek diye düşünüyorum ki zaten aşağıda vaad etiklerine bakarsak benim göz altlarımda hafif renk farklılıkları var o kadar onun haricinde cilt tonum eşit.
Gözenekler içinde şunu söylemeliyim ki benim gözeneklerim roaccutanedan beri zaten küçük ve sıkı o yüzden büyük gözenekler için etkisi nasıl olur bilemem.
Bu ürünün özellikleri vaad ettikleri ise şu şekilde:
-Cilt tonunu eşitleyerek daha aydınlık bir cilt sağlar.
-Ölü cilt hücrelerini anında uzaklaştırarak genç ve yeni cilt hücrelerinin oluşmasını hızlandırır.
-Sebum üretimini dengeleyerek gözeneklerin açılmasını ve sıkılaşmasını sağlar.
-İnce çizgi ve kırışıklıklar ile mücadele etmede yardımcı olur.

Cyrene'in açıklaması da şu şekilde:
Glycolic & Salicylic

Esans, Etil Alkol, Paraben ve Boya içermez
pH aralığı: 3.2-3.8. 

Hassas ciltler de dahil olmak üzere tüm cilt tipleri için uygundur

CYRÈNE AHA/BHA Daily Exfoliating pamuk pedler doğal hücre döngüsünü destekleyerek cilt yüzeyindeki ölü hücreleri ve gözeneklerin içini nazikçe eksfolye etme özelliğine sahiptir. BHA sebum üretimini kontrol ederek, gözeneklerin açılmasına ve küçülmelerine yardımcı olur. AHA cildin nem dengesinin korunmasını sağlayarak daha elastik, aydınlık ve pürüzsüz görünüme kavuşmasına ve cildin daha genç ve taze bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. Yatıştırıcı ve sakinleştirici özellikleri olan Aloe Vera, Papatya ve Yeşil Çay ile zenginleştirilmiş bu formül hassas ciltler için de uygundur.


İçindekiler:
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycolic Acid, Salicylic Acid, Allantoin, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Phenoxyethanol, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Panthenol

Merak edenler için satış fiyatı 95 tl. Ben açıkçası bu şekilde pedleri pek kullanışlı bulmadım. Neden derseniz ıslatılmış pamuklar sonuçta ve ürünü bitirene kadar kuruma ihtimali yüksek. Ben kurutmadım pedleri ama sonuçta kapağı açık kalsa unutulsa vs pedler kurur ve kullanılmaz duruma gelir diye düşünüyorum. 
O yüzden bir daha böyle bir ürün kullanmak istersem tonik olarak almayı tercih ederim.

Aranızda bu pedleri kullananlar varsa sizin düşünceleriniz nelerdir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder