4 Kasım 2015 Çarşamba

MAC FACE AND BODY FOUNDATION



Herkese merhaba !
Benim çok sevdiğim, herkesinde  bayılarak kullandığı ve bir çok beğeneyi kazanmış olan mac face and body fondöteninden bahsetmek istiyorum.
  Tabi ki bu fondoten hakkında bir çok yorum okudunuz bir çok video izlediniz hakkında bir çok şeyi biliyorsunuz. 
   Şimdide ben kendi yorumlarımı yazmak istiyorum.

İstediğim görüntü tamamen doğal bir görüntüydü işte bu yüzden bir çok ten ürününden memnun kalmıyorum. Benim istediğim mat olmayan cildin kendi ışıltısı gibi duran canlı parlak bir görüntüydü.
   Tam olarak istediğim performansı bu fondöten ile yakaladım.(birde maybelline dream fresh bb cream)

Bende ki rengi C4 tenimden yarım ton koyu kaldı ama bunu çokta sorun etmiyorum.İnternetten  görsellerine bakarak almıştım. Bir dahaki face and body'im C3 olacak:)
    Yarım ton koyu olmasına rağmen sırıtmıyor ve sarı-kara diye tabir edilen tenime çok güzel uyum sağlıyor. 

   Fontödenin yapısı çok akışkan su gibi ve oldukça ince, cilt üzerinde hiç bir ağırlık yapmıyor. 
Çok doğal duruyor.
Kuru ve karma ciltlere çok daha uygun olduğunu düşünüyorum çünkü  glowy yapısı yağlı ciltler için biraz abartı gelebilir ama transparan pudra ile geçilirse sorun olmayacağını düşünüyorum. 

Cilde ilk sürüldüğünde biraz yapış yapış bir his bırakıyor fakat bir süre sonra bu yapışıklık hissi geçiyor kimi bu durumdan rahatsız ama ben sorun etmiyorum. 

Kapatıcılığı ise varla yok arasında... Yani kapatıcılık için alırsanız hayal kırıklığına uğrarsınız.Renk eşitsizliklerini gideren cildi canlı gösteren bir ürün ki benim beklentilerimi fazlası ile karşıladı.
  
İki boy seçeneği var  50 ml ve 120 ml.Bende ki 50 ml'lik olanından bir dahakine 120 ml'lik olanı almayı düşünüyorum. 
     Birde şu cruelty free olup olmama durumu var. Ben mac'in gri bölgede olduğunu söyleyebilirim. 

Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder