17 Kasım 2015 Salı

Emily Long Lasting 215 numara dudak kalemi


Herkese merhaba!
 Emily kalemlerini fiyatı ve performansı açısından çok seviyorum.Uygun fiyatlı ve oldukça kaliteli dudak kalemlerinden.
   Şimdi yazısını yazacağım kalemde emiliy'nin 215 numaralı mürdüm rengi diyebileceğim bir renk.
Emily'nin diğer dudak kalemlerine göre bir tık daha sert bir yapıda buda koyu renk olmasından dolayı avantaj çünkü akma ve dağılma yapmıyor dudakta.

Ben bu kalemi bordo ruj sürdüğüm zaman kullanıyorum.Dudağımı bu kalemle çerçeveleyip daha sonrada bordo rujumu sürüyorum(Laf aramızda kullandığım bordo rujumdan hiç memnun değilim yakında onunda yazısını yazacağım)

Bu arada aklınıza şu soru takılabilir bu renk koyu mor mürdüm rengi bordo ile ne alakası var nasıl durur ki diye düşünebilirsiniz ama bordo ruj ile hiç sırıtmıyor.
   Tabi ki başka kalem önerileriniz olursa denemek isterim. 

   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder