10 Haziran 2015 Çarşamba

CLINIQUE Superdefense spf20 nemlendirici




Herkese merhaba!

  İki aydır akne tedavisi için ilaç kullanıyorum ve ilaçtan dolayı yüzümü sık sık nemlendirmem gerekiyor çünkü aşırı derecede soyulma yada pul pul dökülme oluyor...Bu yüzden bu aralar nemlendiriciler elimden düşmüyor ve gün içinde çok sık kullanıyorum...
   Cildimin çok hassas olduğu şu dönemde her şey yüzüme yaramıyor tabi ki.. Ve açıkçası şanlıyım ki clinique'in kullanmış olduğum bu kremi cildime hiç bir şekilde alerjik reaksiyon yaratmadı.
   Nemlendirmesi çok uzun süreli değil ama zaten şu sıcak günlerde  terden sırılsıklam olan yüzümü sık sık yıkayıp sürekli nemlendiricimi tazeliyorum.

Kutu üzerindeki açıklaması:
Alerji testinden geçmiştir.
%100 parfümsüzdür.
Nemlendirme sağlarken aynı zamanda cilde anti-oksidan  ve güneş koruması sağlar.
Cildi UVA/UVB ışınlarına karşı tam olarak korur.

SPF 20 içeriyor. Bende ki 30 ml 'lik boyu set halinde almıştım.
Kullandığım 1,2 numara yani kuru-çok kuru, ve kuru-karma ciltler için.
Kremin yapısı hafif ve ciltte çabuk emiliyor. Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin yorumlarınız nedir?
 Ve yaz ayı için hafif yapılı farklı nemlendirici önerilerinizi bekliyorum :)
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder