29 Nisan 2015 Çarşamba

FİKRİ MÜHİMLE GLISS MILLION GLOSS DENEYİMİ




Herkese merhaba !
Bu gün akşam üzeri fikri mühimden bir paket  aldım .Bu zamana kadar aldığım ilk paket olduğu için hem şaşırdım hemde sevindim..
   Paketin içinde watsons güzellik ve bakım ürünleri ödülünde yılın en iyi saç bakım ürününü kazanmış olan gliss million gloss şampuanları vardı.Şampuanları diyorum çünkü kutunun içinden 6 tane şampuan çıktı. Biri 400 ml'lik diğer beşi ise 250 ml'lik. Ayrıca içinde bir çok indirim kuponuda mevcut.


Bu aralar saçlarım felaket olduğundan saçlarımı bugün 10 cm kadar kestirdim ama o yıpranık görüntü hala mevcut  daha fazla kestirip psikolojimi bozmak istemiyorum. İşte böyle bir anda bu şampuanın gelmesiyle  vardır bunda bir hikmet diyorum :)
 1ay kullanıp fikirlerimi sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Ayrıca diğer şampuanları da eşe dosta vermeyi planlıyorum bakalım onların düşüncesi olacak... 




 Eğer sizde bu ürünü kullanıyorsanız sosyal medya hesaplarınızdan paylaşımlarınızı @FikriMuhim ve @GlissTurkiye  hesaplarını mentionlayabilirsiniz ayrıca #ışıltımyeter etiketini kullanabilirsiniz.

    Fikri mühime tekrardan teşekkür ederim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder