1 Nisan 2014 Salı

LOREAL ELSEVE Extraordinary oil


Herkese merhaba ! 
    Bu sefer ki yazım loreal saç bakım yağı hakkında olucak. Bi çok bloggerın uzun zaman önce hakkında çok fazla konuştuğu ve mükemmel olarak adlandırdığı bu yağ hakkında konuşmakta ,yorum yapmakta biraz geç kaldım :)
   Öncelikle bu yağ için neden  mucizevi yağ demişler ki... 
Saçlarda çok büyük bir fark yaratmıyor yada ne bileyim saçlarda mucizevi şeyler olmuyor....
Benim için fazla abartılmış bir ürün....
      Ama mucizevi yağ denmesinin sebebi bir çok kullanım alanının olması ve saçta ağırlık yapmıyor olması olabilir... 
   Bir çok çiçek özünün birleşiminden oluşturulmuş bu yağ saça bakım yapıyor... Kokusu bi çok kişiye göre süper olan ama bana göre güzel olmayan bir kokuya sahip... Ben çok fazla alkol kokusu aldım nedense.... 
    Kullanım alanları;
Duştan önce saçlara bakım yapmak için,
Duştan sonra saç uçlarını besleyip kırılmasını önlemek ve kolay taranmasını sağlamak için,
Şekil verilen ,elektriklenen saçları son olarak yatıştırmak için kullanılıyor....
    Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu ama ben diğer kullandığım saç bakım yağlarından da memnun kalmıştım ve o yağlarda bununla aynı işlevi görüyordu... Benim için diğerlerinden bir farkı yok yani...
   Fiyatına gelicek olursak indirimden çok uygun fiyata alabilirsiniz bir çok yerde satılmasından dolayıda kolay ulaşabileceğiniz bir ürün... 
     Tasarımı içinde fikrimi belirtmek isterim ki  bu tasarım güzel gibi görünse de çok kullanışlı olduğunu söyleyemeyeceğim... 
   Şişesi cam olduğu için fazlasıyla ağır... Çantaya atıp çıkmalık değil....
 Ve kapağı benim için sıkıntılıydı çevirmeli olduğundan her an akıtma tehlikesi var bence ayrıyetten bir kapağı olsa daha korumalı olurdu.... 
     Dediğim gibi bi çok arkadaşın ölüp bittiği ayılıp bayıldığı mucizevi olarak gördüğü bu ürünü ben diğerlerinden farklı göremedim...
       Acaba sorun bende mi :) Siz ne düşünüyorsunuz bana katılıyor musunuz yoksa sizde süper olduğunu düşünenlerden misiniz?
            Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder