6 Nisan 2014 Pazar

CLINIQUE dramatically different moisturizing lotion +


Herkese merhaba !
   Bu seferki yazım clinique markasının 3 adımlı cilt temizle setinin son adımı olan ddml üzerine olacak... 
Bir çok arkadaşın kullanıpta memnun kaldığı bu üründen bende oldukça memnun kaldım. 
   Fotoğrafta da farkedileceği üzere birinde + var birinde yok.
 + olan yenilenen formül;yenilenmiş içeriği ile cildin nem bariyerini %54'e varan oranda güçlendirmeyi,cildin nemi hapsetmesini sağlamayı ve cildin daha yumuşak ve esnek hissedilmesini cilde ışıltı kazandırmayı vaad ediyor.
   Peki bu vaad ettiklerini ne kadar yerine getiriyor derseniz hepsini derim ben...
        Cilde sürüldüğü anda yumuşacık bir etki yaratıyor akışkan yapısıyla emilimide oldukça kolay fakat benim cildimde bi on dakika kadar biraz yapışık bir his oluşuyor sonra o his geçiyor... Bu arada krem cilde gerçekten ışıltı veriyor ve cilt sağlıklı bir görünüm kazanıyor bu hissi ve görüntüyüde oldukça sevdim.
    Eski formullu olanı yani ilk sıradakini bir çekilişten kazanmıştım şuan bitmek üzere onun nemlendirmesi daha az ama kötü bi ürünmü derseniz hayır... 
     Yeni formüllü olan ise bitti ve yedekte bir tane daha var severek kullandım ve elimdeki nemlediriciler bittikten sonra tekrardan alabileceğim bir ürün oldu kendisi.
    Sizinde cildiniz kuru,kuruya dönük,karma yada normal bir cilt tipiyse alıp kullanmanızı öneririm.
      Aranızdan bu ürünü kullanan var mı? Sizin yorumunuz nedir?
               Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder