24 Mart 2014 Pazartesi

Bitenler & Çöpe gidenler # 3


Herkese merhaba :) Bir bitenler & çöpe gidenler yazısıyla daha karşınızdayım :) Aslında bu bitenler yazısı daha bir ay önce gelecekti lakin benim gerek uyuşukluğumdan gerekse zamansızlıktan anca yazabildim..Şimdiden yine bir çok biten ürünüm birikti bile.. :)Önceden kullandıklarımın yorumunu tekrar yazmayacağım :) Yeni kullandığım ürünlerin yorumlarını okuyabilirsiniz :)

Avon naturals herbal şampuan:Tavsiye üzerine aldım avondan beklemediğim bir performans mutlaka denemelisin laflarına aldandım lakin hiç bir şekilde işe yaramadı. Tekrar almam.


 Loreal elseve saç bakım yağı: Diğer kullandığım yağlardan bir farkını göremedim.İndirimde bulursam alırım.
Bioblas sıvı saç kremi: Genel anlamda memnun kaldığım bir üründü.Tekrardan alırım.
 Dirty works body butter: Nemlendirmesi güzel ama kokusundan dolayı tekrardan almam.
Far away bella vücut losyonu: Çok severek kullandım kokusu bana göre çok güzeldi tekrardan alırım.
Avon senses vücut sütü: Aynı kokudan almasam da diğer kokularını deneyebilirim yapısı güzeldi nemlendirmesi yaz ayı için ideal kış ayı için yetersiz gelebilir.
 Bebak acı badem sütü makyaj temizleyicisi: Gayet memnundum. Yazısı blogta mevcut..
La roche posay güneş kremi: Çok fazla kullanamadım çünkü son kullanma tarihi geçti bu yüzden çöpe gidiyor.
Vichy güneş kremi: Severek kullandığım bir ürün oldu bu yüzden tekrardan alırım.
Clinique nemlendirici: Gayet memnun kaldım elimde bir tane daha var bitince tekrardan alırım. 
Floral temptation el kremleri: İyiydi tekrardan alabilirim.
 Clinique yüz temizleme jeli: Çok güzel bir üründü.Mutlaka denemelisiniz elimde yedekleri var bitince tekrardan alırım.
Skin blossom göz kremi: Nemlendirmesi iyiydi lakin pompalı olması sebebiyle fazlasıyla içinde ürün kaldığını düşünüyorum ve memnun kalmama rağmen ambalajından dolayı tercih edeceğim bir ürün olmaz.
Clinique anti- blemish serisi: sivilceler üzerinde gerçekten etkili ürünler tavsiye ederim. deneme boyu olmasına rağmen çok faydasını gördüm.Tekrardan alınabilinir.
Blistex med plus:Bittikçe aldığım bir ürün ve bence dudakları onarmada onun üstüne başka bir ürün yok.
Clinique all about eyes: Güzel bir göz kremiydi memnundum lakin fiyatı dolayısıyla tam boyunu almam.
Loreal revilatif  nemlediricisi ve göz kremi: Annemin yarısından fazlasını kullanıp bana verdiği bir kremdi memnun kaldım.Yazısını yazmadım çünkü daha sonra tekrardan alıp tüm ürünü kendim kullandığım zaman yorumlamak istiyorum
The body shop  çilekli body butter: Kokusu muhteşem.Burada TBS yok lakin başka yerde rastlarsam alabilirim. Diğer kokularınıda denemek isterim.
Cecile deodorant: Kış aylarında kullanılcak tatlı bi koku ayrıca çok kalıcı.
Rare gold: Hayatımın parfümü çok seviyorum. 
Yves rocher vanilyalı parfüm: Çok ağır bir koku tekrardan almam.
Hacı şakir zeytinyağlı duş jeli: Mutlaka denemelisiniz çok hoş bir kokusu var. Tekrardan alırım.
TBS çilekli duş jeli: Setin içinde kokusu en yapay olanıydı.Body butterını ne kadar çok sevdiysem duş jelini bi okadar sevmedim.
Palette tarçin kahve : Saçımı açtığımdan beri iki haftada bir boyadığım bir renk.Severek kullanıyorum.
Hair plus saç açıcı: Büyük tereddütle aldım ama hiç bir şekilde saçlarım yanmadı gayet güzel bir şekilde açtım.
 Esssence adorable 10 numara: rengi güzeldi fakat bi kaç kere fırçayla almak gerekiyordu.
The balm eyeliner: Çok severek kullandım.2.sine geçtim bile tekrar tekrar alırım :)
Ve bir çok ıvır zıvır:) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder