25 Eylül 2013 Çarşamba

mamacim.com alışverişim

Herkese merhabaaa ! :)
  Biodermalarım bitmişti bende her zaman ki gibi 2 al 1 öde kampanyasından faydalanmak için bi kaç siteye baktım ama fiyatları baya bi artmıştı...Bi kaç yere daha bakayım dedim ve mamacim.com da 40 tl ye rastladım :)
   Görünce şaşırdım valla hiç bu kadar uygun fiyatta görmemiştim :)
Hemen üye oldum ve attım sepete :) Birde günlük vitamin ihtiyacımı karşılasın diye vitamin aldım 15 tl ye ama onu mutfaktan almayı unuttum :( Aklıma geldiğinde de gidip almak zor geldi :)

    Neyse biodermalarım ve aldığım vitamin tableti 55 tl tuttu:) + kargo ile 57 tl ödedim:)

90 tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz.Ama derseniz ki benim aldıklarım o kadar tutmaz ne kadar kargo öderim, o zaman da 2 tl kargo ödüyorsunuz:)
     Ben bu kısmı çok sevdim :) Başka sitelerde kargo ücretleri çok daha fazlayken mamacim.com da ürünlerin hem daha uygun fiyatlı olması hemde kargo ücretinin bu kadar az olmasıyla bu site benim  kalbimi fethetti :) 
    Ayrıca ürünler elime çok çabuk ulaştı yanında da 2 tester ürün geldi.  Ben bu siteyi çok sevdim internetten alışveriş yapacağım zaman ilk durağım olacağına eminim.
    Sevgiyle kalın mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder