10 Eylül 2013 Salı

FLORMAR CC KREM

Mikrokapsül teknoloji yöntemiyle çalışan CC krem cilt tonunun eşitsizliğinin dengelenmesine yardımcı olur. Cilt kusurlarının görünümünü azaltarak, cilde pürüzsüz bir görünüm, canlılık ve aydınlık kazandırır. Yoğun nemlendirme sağlayan bu ürün aynı zamanda cildi zararlı dış etkenlere ve güneş ışınlarına karşı korur. 4 farklı renkte tasarlanmış olan CC Cream’in her rengi ayrı bir cilt kusuruna göre çözüm sunar.


  • CC01 – Lila: cansız, solgun, sarımtırak cilt tonunu düzenler.
  •  CC02 – Yeşil: sivilce, kızarıklık gibi kusurları örterek, cilt rengini dengeler.
  • CC03 – Pembe: mor, yeşilimsi renkte olan cilt kusurlarını örterek, cildi canlandırır ve doğal bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. 
  • CC04 – Bej: yüksek örtücülük gerektiren cilt kusurlarını kapatarak, cilde pürüzsüz bir görünüm kazandırır. 


             Bende 2 rengi mevcut CC01 lila ve CC04  bej...
Esmer tenliyim ve cildim sarı alt tonlu bu yüzden çok soluk duruyor... O yüzden CC01' i hiç düşünmeden aldım.
Bazen tek tük sivilcelerim çıkıyor ve nadirde olsa hafif bir iz kalıyor o iz gecene kadarda kapatıcılığının daha yüksek olduğunu idda eden  CC04'ü tercih ettim.


Benim izlenimlerime gelicek olursak ;
Değişik bir yapıya sahip, akışkan gibi dursada uygularken biraz yoğun bir kıvamda.
Çok kolay dağılmıyor ciltte.
Cilt, kremleri emerken biraz zorlanıyor.
Ciltte çokta sağlıklı bir görünüm vermiyor.
Az bir kokuya sahip olmasına rağmen kötü bir kokusu var.
CC01 cilt tonunu düzenliyor fakat ciltte güzel bir duruşu yok maske gibi duruyor sanki...
CC04 çok fazla bi kapatıcılık beklememek lazım...Aynı şekilde bu da maske gibi duruyor.
Yüzde duruşu mat.
Cansız bir ifade oluşuyor yüzde.
     Ne umutlarla almıştım CC kremleri :) Ama hiç memnun kalmadım.Bana göre yetersiz ve eksi yönleri çok fazla.Resmen hayal kırıklığına uğradım...
 Bir daha alır mıyım? ASLA!
      Flormarın CC kremleri için fazla beklentiye girdim sanırım ... Benim gibi memnun kalmayan var mı ?
          Kullanan arkadaşlar yorumlarını yazarsa çok sevinirim:)
                    
                          Sevgiyle kalın mutlu günler...  :)
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder