16 Eylül 2013 Pazartesi

LAPİTAK AYAK BAKIM KREMİ

Herkese merhaba :)
Size çok sevdiğim ayak kreminden bahsetmek istiyorum biraz:) Malum lapitakı bilmeyen yoktur :)
Geçen sene sürekli bu kremi kullandım sonra elimdeki vazelini bitirmek için  bu kreme ara verdim ama  ıı - ıhh  lapitakın yerini tutmadı :)
Çoğu insan ayaklarına önem vermiyor... Nasıl olsa ayakkabı içinde amaann kim görecek mantığıyla mi düşünüyorlar bilemeyeceğim ama yaz gelince o kötü görüntüyü görünce aman allahım diyorum ben... 
Bir bayanın elleride ayaklarıda(bütün vücudu) her zaman bakımlı olmalıdır:) 
İşte ayak bakımı için bana göre en güzel krem lapitak :)

Lapitak içeriğindeki E vitamini ile tırnakları güçlendirerek çatlama  ve kırılmalara karşı koruyor.Uzun süren nemlendirici etkisiyle ayakları yumuşatıyor, içeriğindeki gliserin ve allantoin ile cildimize ipeksi bi görünüm kazandırıyor.
Ayrıca lapitak topuk çatlağını,ayak kokusunu,kaşıntı ve pişiği de önlüyor.
Bu arada lapitakın el kremide çok etkili ve güzel bir krem...Onu da soğuklar iyice bastırınca tekrardan alacağım:) 

Uygun fiyatlı ama etkili bir krem isterseniz lapitakı tavsiye ederim.Ben 8.50 tl ye aldım ama aklınızda bulunsun bazı yerlerde fiyatları değişiyor.
Görüşmek üzere sevgiyle kalın ... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder