4 Ağustos 2013 Pazar

BIODERMA SEBIUM GEL MOUSSANT


Bu yüz yıkama jelini bilmeyen duymayan kalmamıştır herhalde...Ben bu ürünü eczanemizde.com dan 1 alana 1 bedava kampanyası ile çok uygun fiyata almıştım şimdi biraz yükselmiş fiyatları... Ben şubat ayından beri annemle birlikte kullanıyorum ve hala bitmek bilmedi...Ve açıkçası aynı ürünü bu kadar uzun süre kullanmaktan sıkıldım... Ve kenarda bir tane daha 500 ml beni bekliyor... Ama bu şişe bittikten sonra bugün watsons indiriminden aldığım lorealin yüz yıkama jelini kullanacağım arada yeni ürünler kullanmakta ve denemekte fayda var... 
    

             Gelelim bu ürüne, karma ve yağlı ciltlerin günlük bakımına yönelik deterjan içermeyen bir jel.Yağ sekresyonun azalmasına yardımcı olur ve cildi arındırak nazikçe temizler.Yağ dengesinin düzenlenmesine destek olur.Sabun içermez ve komedojenik değildir.Sabah ve akşam kullanılabilir.

          Ben ilk kullanmaya başladığım zamanlarda 2 hafta gibi bi süre yüzüm çok kurudu ve gerildi.Ama daha sonra yüzüm alıştı ve yüzümü yıkadığımda ferahladığını hissettim.Temizleme yönünden ise bence gayet güzel temizliyor. Merak edenlere öneririm.Kokusuda çok güzel ve ferah merak edenler bir an önce alıp denemeli çok uzun süre gidiyor ve yarım pomba bile tüm yüze yetiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder