18 Aralık 2015 Cuma

HASK MONOI OIL BESLEYİCİ ŞAMPUAN




Herkese merhaba !

Duş alırken ben iki şampuan kullanıyorum. İki şampuan derken aynı anda kullanıyorum anlamında değil tabiki. Bir duşta bunu kullanıyorsam diğer duşta diğer şampuanı tercih ediyorum.
  Bu şampuanı da yaklaşık 2 aydır kullanıyorum sanırım yorumlamak için ideal bir zaman dilimi.  
 355 ml'lik şişesi ile sizi uzun süre idare edeceğini düşünüyorum. Çünkü az bir miktar saçlarınızı temizlemek için yetiyor. Ve o kadar güzel bir kokuya sahip ki bu zamana kadar kullandığım şampuanlardan en güzel kokanı diyebilirim. Hindistan ceviziyle karışık güzel tatlı bir koku şampuana eşlik ediyor ama nasıl tatlı güzel bir kokudur bu tarif edemiyorum. Almayı düşünmüyorsanız bile en azından bir kere koklayın derim :)
    Sülfatlar,parabenler,ftalatlar,gluten,alkol ve yapay renklendiriciler içermez.İçeriğindeki yumuşatıcı monoi yağı, tahiti gardenyaları karışımı ve hindistan cevizi yağı saçı nemlendirir ve güçlendirir.Saçları nazikçe temizlerken en cansız saçları bile tazeler yeniden canlandırır. Tüm saç tipleri için idealdir. 

     Öncelikle söylemeliyim ki yaklaşık 3 ay önce kullanmayı bırakmış olduğum roaccutan'ın bazı etkileri hala üzerimde. En sevdiğim yan özellik ise saçlarımın yağını almasıydı :)
İşte bu yüzden saçlarım bu aralar kuru olduğundan bu şampuan  güzel nemlendiriyor. 
Ama şöyle bir şeyde var ki ince telli saçlara sahip olduğum içinde saçlarım nemlenirken hacim kazanmak yerine biraz sönük duruyor:) 
   Yani demem o ki bence yağlı saçlar için pek uygun olacağını sanmıyorum.
Bu arada hask markası hayvanlar üzerinde deney yapıyor mu bilmiyorum baktım ama rastlayamadım.Bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın benle. 
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

2 yorum:

  1. blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. bende beklerim...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bu marka primark ta satiliyor siz nerden aldiniz bilmiyorum ama burda yani hollandada da primark var ben sac serumunu almistim cok ta memnun kalmistim.primark in sitesine bi bakin isterseniz test konusu icin

    YanıtlaSil