3 Ekim 2014 Cuma

FLORMAR WLD LIPS CW25


Herkese merhaba!
 Bugün ki  yazım uzun zamandır yazmak istediğim flormar wld serisinden cw25 ruju.
    Benim çok fazla rujum yoktur çünkü kullanacağım tonlarda kullanacağım kadar ruj alırım ve kolay kolayda bitiremem.Bu koleksiyon biteli çook uzun zaman oldu ama yinede yazmak istedim:)


     Minicik ambalajı ile ne kadarda sevimli duruyor değil mi :) Üzerindeki desenlerinde ayrı bir güzellik kattığını düşünüyorum :)
   
           Rengine gelecek olursam kahverengi alt tonlu bir nude .Bu koyu sürülmüş hali.
Açıkçası bu halini ben pek kendime yakıştıramadım ama hafif sürdüğüm zaman gayet doğal bir renk oluyor ve o zaman beğenimi kazanıyor :)
   Ruj mat yapıda dudakları kurutmuyor aksine nemli tutuyor.
   Aranızda bu serinin rujuna sahip olan var mı ? Sizin yorumlarınız nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder