24 Ekim 2014 Cuma

CLINIQUE MOISTURE SURGE NEMLENDİRİCİ


           Herkese merhaba!
Elimdeki nemlendiricileri teker teker bitirip daha sonra sadece bir tane alıp onunla uzun süre devam etmeye karar verdim.
     Nerdeyse üç haftadır kullandığım bu kremde clinique'ten moisture surge nemlendiricisi.Bunu clinique alışverişimde deneme boy ürünleri kısmından seçmiştim.Aranızda bu ürünü merak edip denemek isteyen varsa sitesinde deneme boyu 12.50 tl ye satılıyor.


           Kremin yapısı jel kıvamında oldukça akışkan geldi bana çok az bir miktar tüm yüze yetiyor ve oldukça çabuk emiliyor..
 Açıklamasında ince çizgileri, pürüzlü görünümü ve gerginliği ortadan kaldırır. Onun yerine daha esnek, sıkı, sağlıklı ve ışıltılı bir cilde sahip olursunuz diyor.
  Gerçekten de sanki yüzünüzdeki çukurları dolduruyor gibi bir his oluşturuyor adeta makyaj bazı gibi :) Ben bu kremi gündüz kullandım nemlendirmesi uzun süreli olmasına rağmen yapısı çok hafifti o yüzdende cildimi yağlandırmadı ki zaten yağsız bir formülü var. Söylediği gibi cildime güzel sağlıklı bir parlaklık kattı.
   Beni bu kremde rahatsız eden tek şey kokusu oldu.Ürünün parfümsüz oluşu bazıları için iyi bir şey olsada krem biraz garip kokuyor bence. Açıkçası ben kokusundan hiç hoşlanmadım.

     Aranızda bu kremi kullanıp memnun kalan var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder