2 Eylül 2014 Salı

Avon Little Black Dress Vücut Losyonu



Herkese merhaba!
   Çok severek kullandığım ama bitmek üzere olan little black dress vücut losyonu hakkında da bir kaç cümle yazmak istedim:)
    Parfümünü önceden defalarca alıp bitirdim bu sefer ilk kez vücut losyonunu aldım keşke bir tane değilde daha fazla alsaydım dedim. 
Kokusu o kadar kalıcı ki abartısız parfümü kadar kokuyor. Saatlerce tenimde kokusunu alıyorum.
   Vücut losyonundan bahsediyorum ama parfümüyle aynı kokuya sahip olduğu için parfümün notalarını belirtmek isterim, Valnilya, Misk ve oryantal kokuları bir arada sunulmuştur. Hanımeli ve kayısı çiçeği tarafından üst notalarının oluşturduğu parfümün alt notalarını ise çok nadir elde edilen sandal ağacı, gardenya ve ylang ylang bitkisi vardır.

    Nemlendirmesi çok uzun süre gitmiyor ama kokusunun kalıcığı süper:) Yapısı losyon kıvamında ve çabucak emiliyor.

    Uygun fiyatlı güzel bir kokuya sahip ve aynı zamanda çokta kalıcı bir vücut losyonu istiyorsanız mutlaka bir kere şans verin :)
      Görüşmek üzere sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder