28 Temmuz 2013 Pazar

DIADERMINE ARINDIRICI PEELİNG





Çok fazla peeling yapmayı sevmesemde elimde bulunsun diye aldığım bu peeling sonradan hoşuma gitmeye başladı bu aralar ihmal etsemde bu peelingin faydasını gördüm.
    Yağlı ve normal ciltler için olan bu peeling beyaz çay ve gingseng özlü ayrıca deniz kumu içeren taneciklere sahip.
Peelingi uygularken çok fazla bastırmamak lazım zira tanecikler küçük olmasına rağmen biraz sert.Son yapışımda burnumun üstünü biraz tahriş ettim :) Siz siz olun  hangi peelingi yaparsanız yapın nazik davranın cildinize yoksa benim gibi peeling gazisi olursunuz :)
   Haftada 1-2 defa uygulayın yazıyor arkasında ama benim haftada 3 defa uyguladığım zamanlara oldu hatta bi ara tüm yüzüme uygulamaktan ziyada her duştan sonra sadece burnuma uyguladım.Bu şekilde yaptığımda daha çok faydasını gördüm.
   Kıssadan hisse, bu peelingi merak edenlere öneririm:) Aranızda kullanan varsa bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi bilmek isterim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder