6 Ağustos 2014 Çarşamba

LOREAL BESLEYİCİ ALTIN


   Herkese merhaba !
 Cilt bakımı ürünlerine önem verdiğimi ve aksatmadan kullandığımı daha önceden söylemiştim bu sefer ki konukta loreal'in besleyici altın nemlendiricisi.
    2,5 aydır kullanıyorum lakin havaların sıcak olmasından dolayı gündüz kremi olmasına rağmen ben bunu gece sürüyorum.



  Krem  için , yoğun nemlendirme ve onarım için değerli yağların mükemmel birleşimi denmiş söylenildiği gibi oldukça yoğun bir krem ve verdiği nem uzun süre ciltte hissediliyor. Bu yüzden yazın gündüz kullanabileceğiniz bir krem olduğunu düşünmüyorum ama gece kullanımına uygun.


  Arı sütü ,protein,vitamin, pro kalsiyum ve değerli yağlar içerdiği için cilt rahatlık kazanıyor ve gereken neme sahip oluyor.
Gözle görülür sonuçlar için:
Anında cilt daha esnek hale gelir
Cildin koruyucu bariyeri güçlenir.
4 hafta sonra cilt daha güçlü ve nemli hale gelir  %90 oranında ciltte kuruluk azalır.

Kremin kullanım yaşı 30 ve üstü.
Ben daha 30 yaşına gelmedim ama bu kremi merak edip denemek istediğim için şans verdim.
Zaten artık çevresel şartlardan dolayı cilt daha çabuk yaşlanıyor o yüzden böyle kremleri tercih etmeye başladım...
Şu zamana kadar bir zararını görmedim umarım belli bir yaştan sonra meyvesini toplarım :)




     Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder