3 Şubat 2014 Pazartesi

THE BODY SHOP STRAWBERRY BODY BUTTER

 Herkese merhaba :)
Hediye çekilişinden kazanmış olduğum setin içinden çıkan bu body butter tam anlamıyla yenmelik bir şey :)
Kokusu zaten çilek severlerin iştahını öyle bir açıyor ki hemen aklınıza çilekli puding geliyor:) Ve etrafta ben puding istiyorum diye gezinmeye başlıyorsunuz benden söylemesi :)))


Yapısı yukarda gördüğünüz gibi katı...Kokusu bi kaç saat cildinizde kalıyor. Nemlendirmesi ise orta derecede  çok kuru bir cilde sahip değilseniz nemlendirmesi yeterli olur.Emilimi ise gayet kolay sürdüğünüzde yumuşacık bir cildiniz oluyor. Ben gayet memnun kaldım gerek vücudumda gerekse ellerimde sürekli kullandım ve bitirdim :) Yazısı biraz geç geldi ama olsun o kadar:)
       Aranızda çilekli body butter seven var mı ? :)

               Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder