3 Ocak 2014 Cuma

Avon senses citrus burst vücut sütü


Herkese merhaba ! : )
  Avonun  bu spreyli şişelerdeki vücut sütleri ne zaman çıktı bilmiyorum ama katalogta gördüğüm gibi aaa bunların duş jelleri var birde bunları deneyim nasılmış dedim ve sipariş verdim :)
    Buram buram turunçgil,mandalina ve greyfurt kokusuna sahip.Kıvamı süt şeklinde sıktığınız anda acayip bir soğukluk hissediliyor cildinizde açıkçası bu soğukta kullanmak bana zor geliyor lakin sıcak yaz günlerinde serinletici etkisinin çok hoş olacağına eminim:)
      Nemlendirme konusunda çok başarılı değil kışın yetmeyecektir, ama yazın nemlendirmesi idare edebilir.  
     Kokusunun çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim ama bu benim için sorun olmadı çünkü  vücudumda buram buram turunçgil mandalina kokusunu hissetmek pekte hoşuma gitmiyor. Kokusu çirkin mi hayır değil ama ben bu şekilde kokmak istemediğim için gece yatmadan önce sürüyorum :) Gündüz daha parfümsü kokulara sahip vücut losyonlarını kullanmayı tercih ediyorum:)  Kısacası bu koku bana hitap etmedi ama bu tür kokuları seven arkadaşların çok seveceğine eminim :)
      Sevgiyle kalın görüşmek üzere mutlu günler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder