7 Aralık 2013 Cumartesi

Bioblas sıvı saç kremi

Herkese merhaba :)
Bir süredir kullandığım bioblas sıvı saç kreminin yazısını yazmadan olmazdı:)
Bu küçük şişe şampuan aldığımda yanında hediyeydi ayrı bi şekilde satılıyor mu hiç bir fikrim yok görmedim açıkçası...
  Ürün;
Düzenli kullanıldığında saç dökülmesini engellediği,
Zayıflamış saç köklerini güçlendirdiği,
Saçların dolgunluğunu,canlılığını ve parlaklığını arttırdığı,
Saça esneklik kazandırdığı,
Saçların kolay taranmasını ve kolay şekil almasını sağladığını,  vaad ediyor.
     Peki vaad ettiklerini yerine getiriyor mu derseniz,  saçlarım daha rahat taranıyor.Dökülmesini durdurduğu konusunda ise bir şey diyemeyeceğim çünkü bioxinin kullanımı sonucunda saç dökülmem zaten durmuştu...Ama onun haricinde diğer maddeler var mı derseniz hiç bir fikrim yok yani ben farketmedim...
    Zaten ben markası ne olursa olsun sıvı saç kremlerinin sadece taramayı kolaylaştırdığını ve elektiriklenmeyi önlediğini düşünüyorum.
   Aranızda bu ürünü kullanan var mı ? Sizin fikriniz nedir:)
Sevgiyle kalın mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder